Klantenservice

Zelf regelen

Vertraging klantenkaart(en) door drukte bij PostNL

In verband met drukte bij PostNL kan de levering van je klantenkaart(en) langer duren dan normaal. Je bent na het aanvragen direct welkom in een van onze vestigingen. Bij de receptie kun je met je legitimatiebewijs een dagpas laten aanmaken, zodat je direct inkopen kunt doen.

Veelgestelde vragen

Nee, alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen in het bezit komen van een Sligro-klantenkaart. Deze klantenkaart heb je nodig om inkopen te kunnen doen bij Sligro. Het is ook mogelijk om bezorgklant te worden, je krijgt je producten dan afgeleverd op het afgesproken bezorgadres. We hanteren hiervoor een minimale orderwaarde van €500,00 op basis van periodieke levering.

Wil je klant worden bij Sligro om inkopen te doen in de vestigingen? Ga direct naar  klantenkaart aanvragen.

Wil je graag bezorgklant worden? Vul dan ons formulier  in. We nemen graag zo spoedig mogelijk contact met je op om alle mogelijkheden te bespreken.

Klik  hier voor de aanvraag van Sligro-ISPC België klantenkaart(en).  

Heb je interesse om bezorgklant te worden bij Sligro? Vul dan ons formulier  in. We nemen graag zo spoedig mogelijk contact met je op om alle mogelijkheden te bespreken.

Bezorging is afhankelijk van ordergrootte en gebeurt op basis van individuele wensen.  We hanteren hiervoor een minimale orderwaarde van €500,00 op basis van periodieke levering. We maken duidelijke afspraken met het oog op de bestelwijze, het bestelmoment en de leverfrequentie.

Wanneer je onlangs je klantenkaart hebt ontvangen en een klant bent in onze zelfbedieningsvestigingen betekent dit niet dat je automatisch een online account hebt. Je kunt  hier een account aanvragen.  Je ontvangt binnen 5 werkdagen van ons bericht wanneer je account is aangemaakt.

Als je een klant bent van onze bezorgservice dan ontvang je voor een inlogcode altijd communicatie van Sligro. De zenders van deze e-mails eindigen altijd op @e.sligro.nl, @s.sligro.nl, @sligro.nl, @service.sligro.nl of @account.sligro.nl

Heb je al een online account en lukt het niet om in te loggen? Controleer dan of je je e-mailadres en wachtwoord goed hebt ingevoerd. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan hier. Wij sturen je dan instructies om een nieuw wachtwoord in te stellen. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wanneer je inlogt zie je het assortiment voor jouw organisatie met de bijbehorende prijzen. Op onze website tonen we het assortiment wat voor iedereen beschikbaar is. Om het assortiment voor jouw organisatie te zien met de juiste prijzen moet je eerst inloggen.

Heb je nog geen account met inlog? Dan kun je dat hier aanvragen.

Tijdens je aanmelding als bezorgklant hebben we een bezorgvenster met je afgesproken. Is dit bezorgvenster nog niet verstreken? Wacht dan met contact opnemen, de chauffeur kan nog steeds binnen het afgesproken venster leveren. Is het bezorgvenster wel verstreken en ben je nog niet geïnformeerd? Neem dan contact op met de klantenservice van je bezorgservice.

We versturen verschillende nieuwsbrieven om te informeren over acties, aanbiedingen, evenementen en overig Sligro-nieuws.

Wil je onze nieuwsbrieven ontvangen, ga dan direct naar  aanmelden nieuwsbrief. Op deze pagina kun je je aanmelden voor acties en aanbiedingen en/of voor inspiratie en persoonlijke tips.

Indien je de folder niet meer per post wilt ontvangen, dan kun je je hiervoor afmelden. Vul hiervoor het contactformulier in en selecteer het onderwerp 'afmelden folder’.

Let op: vul altijd je klantnummer in bij het afmelden voor de folder.

Het kan zijn dat de administratieve verwerking en de productie van een folder elkaar kruisen en dat je de folder na afmelden nog één keer ontvangt.

Het kan voorkomen dat je een onjuist artikel ontvangen hebt of dat de kwaliteit niet voldoet. Je kunt foutief bestelde of geleverde producten altijd direct retour geven aan de chauffeur. Of je doet een retouraanvraag bij onze klantenservice binnen 48 uur. Bekijk al onze retourvoorwaarden op deze pagina.

Wil je een kopiefactuur ontvangen, log dan in met je Sligro-account en klik op het pijltje voor het uitklapmenu naast je naam. Hieronder verschijnt de kop facturen, je kunt hier al je facturen bekijken. Heb je geen inlog? Neem dan contact op met je Sligro-vestiging.

Dit heeft waarschijnlijk te maken met je webbrowser of een adblocker. Onze website werkt het beste op Google Chrome. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Alle vragen en antwoorden per categorie

Staat je antwoord er niet tussen? We helpen je graag verder.