Mocht je in de tussentijd aankopen willen doen in een van onze vestigingen kan je bij onze receptiebalie op vertoon van een geldig legitimatiebewijs een dagkaart aanvragen op je klantnummer.

Organisatiegegevens wijzigen

Wil je een wijziging voor een organisatie doorgeven? Meld dit via dit formulier.

Ben je al Sligro bezorgklant? Log in om niet nogmaals je gegevens in te vullen.

1. Validatie

Klantnummer
KVK-nummer
KVK-vestigingsnummer (optioneel)
Bedrijfsnaam

2. Adresgegevens

Wil je een adreswijziging melden? Geef dat dan hieronder aan.

Zakelijk Adres

Zoals bekend bij KVK, adresgegevens kun je niet wijzigen.

Telefoon (optioneel)
Branche (optioneel)

Correspondentieadres

Factuuradres

3. Klantenkaarthouders

Wijzig hier de gegevens van de klantenkaarthouder. Wil je een verloren klantenkaart melden? Vraag dan een vervangende kaart aan.

Mocht u ook een online account hebben, dan moet u zelf ook uw gebruikers wijzigen.

Welke gegevens wil je wijzigen?

Eerste Klantenkaarthouder
Aanhef (optioneel)
Voorletters
Tussenvoegsel (optioneel)
Achternaam
Telefoonnummer
E-mailadres

4. Controle

Voordat je een wijziging kan aanvragen hebben we je bedrijfsgegevens nodig.

Wijzig Adresgegevens

Er zijn geen wijzigingen

Wijzig Klantenkaarthouders

Er zijn geen wijzigingen

Bekijk onze Privacy Policy