Op de gezellige familiecamping De Vossenberg, vlakbij de bossen in Epe, is genoeg te doen voor jong en oud. Naast de camping heeft De Vossenberg ook een partyboerderij. Op deze feestlocatie worden in verschillende zalen feesten van 20 tot 250 personen georganiseerd. ‘Ons team verzorgt dan de catering, zodat we de kwaliteit kunnen waarborgen,’ vertelt Rob van Bussel, bedrijfsleider bij De Vossenberg.
Geïnterviewde
Rob van Bussel
Maakt gebruik van de solution sinds
Januari 2022
Segment
Camping, (party)catering
Al lange tijd is De Vossenberg klant van Sligro en is er overleg met de accountmanager. ‘De prijzen van Sligro zijn goed, maar waar we vooral zo blij mee zijn, zijn de producten en de goede levering.’ Door overleg met de accountmanager krijgt Rob passende oplossingen aangereikt bij vragen. ‘Zo zochten we naar goede en duurzame disposables. Deze kunnen we gebruiken wanneer we grote partijen buiten onze locatie cateren. Want wanneer we bijvoorbeeld een personeelsbarbecue cateren, willen we stevige producten van de juiste kwaliteit,’ vertelt Rob.
Daarnaast had De Vossenberg ook de wens om hun naam en het logo van De Vossenberg op servetten te laten drukken. ‘Toen we met onze accountmanager spraken over het bedrukken van horecaproducten, kwam hij als oplossing met The Branding Club, die allerlei producten bedrukt voor horeca,’ vertelt Rob.
Sligro bleek de juiste disposables in het assortiment te hebben. Nu gebruikt De Vossenberg disposable bierglazen, wijnglazen, frisdrankglazen, borden en bestek van Sligro. ‘We willen een duurzame keuze maken, ook omdat dat vanuit de wetgeving zo bepaald is. De disposables van Sligro passen bij die wens,’ legt Rob uit. De Vossenberg heeft gekozen om de disposables niet te laten bedrukken met de naam en het logo van De Vossenberg. Wel lieten ze servetten bedrukken bij The Branding Club. Rob vertelt: ‘We wilden graag met één partij samenwerken, zodat we niet allemaal verschillende partners hadden. En we hadden een goed gevoel bij The Branding Club. Zij hebben gekeken naar onze huisstijl en welke kleuren bij De Vossenberg horen.’ Er werd een voorbeeld gedrukt en deze voldeed precies aan de verwachting van Rob. ‘Daarna was het heel snel geregeld. Het is fijn dat de denkwijze van Sligro en The Branding club passend is bij hoe wij bij De Vossenberg zijn: niet te moeilijk, denken in oplossingen.’
De Vossenberg gebruikt de bedrukte servetten voor zowel de binnen- als buitencatering. Rob en zijn team zijn tevreden over de kwaliteit van de servetten. ‘Natuurlijk is de kwaliteit anders dan wanneer je in een sterrenrestaurant komt, maar daar is de prijs ook naar. De servetten zijn stevig en mooi, heel geschikt voor hoe wij ze gebruiken. En hoe de servetten er nu uitzien, passen ze heel goed bij het bedrijf,’ vertelt hij.
Rob ziet de servetten ook als een manier van reclame. ‘De servetten liggen bij alle buffetten op tafel. Wanneer er foto’s gemaakt worden, staan hier ook de servetten op. Dat is dan mooi sluikreclame.’
Ook de disposables worden volop gebruikt. ‘Wanneer we een partij cateren die niet op onze binnenlocatie is, gebruiken we de disposables. Het handige is: deze kunnen we bestellen wanneer we ze nodig hebben,’ vertelt Rob.
Ontdek wat andere klanten vinden van Bedrukte horecaproducten.