In onze algemene video* helpen we je om wegwijs te worden op sligro.nl, zodat je gemakkelijk alles kunt vinden wat je nodig hebt.
*alle getoonde prijzen in de video zijn ter indicatie.
In deze video leer je wat je zelf kunt beheren onder de knop 'Mijn Account' en hoe je gebruikers in je account kunt toevoegen en beheren.
✔ Inzicht in alle gebruikers, inclusief bijbehorende rechten
✔ Altijd toegang tot je facturen
✔ Mogelijkheid tot het aanpassen van persoonlijke gegevens
In deze video laten we zien hoe je een bestelling kunt aanmaken, makkelijk producten kunt zoeken en hoe je een bestelling kunt plaatsen.
✔ Uitleg over je bezorgdag, de ordereindtijd en de venstertijd
✔ Mogelijkheid tot het kiezen van een voordeliger product
✔ Uitleg over het filteren op producten
Met een bestellijst zet je alle producten die je regelmatig bestelt bij elkaar. Zo ben je sneller met bestellen en is het niet nodig om de producten bij elkaar te zoeken.
✔ Minder tijd nodig voor het bestellen
✔ Nooit meer zoeken naar producten die je vaak nodig hebt
✔ Tijd over voor de dingen die er toe doen
Ontdek in deze instructievideo hoe je met de mobiele scanner gemakkelijk en snel kan bestellen door de barcode van een product te scannen met je telefoon.
✔ Bestellen vanaf de vloer middels het scannen van de barcode
✔ Geen internetverbinding nodig tijdens het scannen van de producten
✔ Gemakkelijk de juiste aantallen van het product direct bestellen
Indien je na levering iets retour wilt sturen kun je een aanvraag doen bij onze afdeling klantenservice. Verse-, gekoelde-, diepvries-, tabaks- en speciaal bestelde producten nemen wij na levering niet meer retour.
Onze chauffeurs kunnen maximaal dezelfde hoeveelheid emballage retour nemen als op dat moment geleverd wordt. Wil je graag extra emballage aanmelden? Bekijk hieronder hoe je dat doet.