Het beroemde ronde broodje met een gat erin… wie had ooit gedacht dat hij zo populair zou worden? Vast niet de joodse immigranten die dit Poolse product ruim 100 jaar geleden naar New York brachten. De naam komt van het Jiddische ‘beygl’ en het Poolse ‘bajgiel’. Belangrijker is, in ieder geval op culinair gebied, dat er in die 100 jaar ontzettend veel verschillende varianten zijn bedacht. Volkoren, glutenvrij, groen, rood, met of zonder topping en al dan niet belegd… Ideaal om te serveren en volmaakt voor to go!
Op zoek naar een unieke manier om je met jouw zaak te onderscheiden? Zoek niet verder. Met de horecaproducten van The Branding Club kun je op een slimme, effectieve en creatieve manier je eigen branding creëren.
Serveer eens een Italiaanse bagelbrunchboard met diverse luxe vleeswaren en kazen en vul deze aan met hartige bagels. Het doet luxe aan, maar het is simpel en snel om te maken en dat drukt de personeelskosten. Door slimme garnituren te kiezen kun je bovendien ook spelen met je kostprijs. Een mooie omzetkans voor je zomermenukaart.
Als er een vrucht een vlucht heeft genomen qua populariteit de laatste jaren is het wel jackfruit. Deze sensatie uit Azië is met name bij in vegetarische gerechten geliefd en dat is niet voor niets: de structuur is verrassend juicy én lijkt een beetje op vlees. De jackfruitstukjes in barbecuesaus van Rootzz Of Nature zijn 100% biologisch, vegan en gluten- en sojavrij. Wél zijn ze rijk aan vezels en ready to (h)eat.