Veelgestelde vragen

Klant worden

Alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen in het bezit komen van een Sligro-klantenkaart. Deze klantenkaart kun je binnen 5 minuten aanvragen via dit formulier. Houd hiervoor  je KvK-nummer bij de hand.

Het is ook mogelijk om een klantenkaart aan te vragen in jouw dichtstbijzijnde Sligro-vestiging. Neem hiervoor een geldig legitimatiebewijs en een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel mee. Deze mag maximaal 1 jaar oud zijn.

Heb je interesse om bezorgklant te worden bij Sligro? Vul dan dit formulier in. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op om de mogelijkheden te bespreken. Je krijgt je producten bij bezorging afgeleverd op het afgesproken bezorgadres. We hanteren hiervoor een minimale orderwaarde van €500 op basis van periodieke levering.

Ja, ook ondernemers met een vestiging in het buitenland kunnen een Sligro-klantenkaart aanvragen in een van onze Sligro-vestigingen. Daarvoor heb je het volgende nodig:

  • Een geldig legitimatiebewijs. 
  • Bewijs van bestaan: een document dat door een officiële instantie of een onafhankelijke organisatie is verstrekt (bijv. kopie van statuten of oprichtingsakte) 
  • Een kopie/uittreksel van uw registratie/inschrijving bij de betreffende btw-administratie 

De bijbehorende Sligro-klantenkaart(en) worden enkel per post gestuurd naar Nederland, België, Luxemburg en Duitsland. Sligro-klantenkaarten voor de overige landen versturen we naar de Sligro-vestiging waar de aanvraag is ingediend.

Voor de aanvraag van Sligro-ISPC België klantenkaart(en). Klik dan hier.

Ben je al klant maar start je een tweede bedrijf en wil je hiervoor ook een Sligro-klantenkaart aanvragen? Dat kan zowel online als bij de klantenreceptie in een Sligro-vestiging. Voor het aanvragen van een klantenkaart in een Sligro vestiging heb je een geldig legitimatiebewijs en een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel nodig. Het uittreksel mag maximaal 1 jaar oud zijn.

Tweede klantenkaart aanvragen? Ga direct naar Sligro-klantenkaart aanvragen.

Inloggen op sligro.nl

Wanneer je een klant bent in onze zelfbedieningsvestigingen en nog geen account hebt, kun je hier een account aanvragen. Wanneer je een klant bent van onze bezorgservice dan ontvang je altijd communicatie van Sligro over je inloggegevens.

Je kunt hier inloggen om een bestelling te plaatsen voor bezorging.

Berichten die van of naar Sligro verstuurd worden eindigen op @service.sligro.nl, @account.sligro.nl, @e.sligro.nl, @s.sligro.nl of @sligro.nl.

Twijfel je of je een valse e-mail of phishingmail hebt ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@sligro.nl.

Elk e-mailadres kan maar één keer gebruikt worden op het platform van Sligro, gebruik niet hetzelfde e-mailadres dat al gekoppeld is aan je klantnummer.

Heb je in het verleden wel gewoon gebruik gemaakt van een account, controleer dan of de combinatie van jouw e-mailadres en wachtwoord klopt. Een ander wachtwoord instellen kan hier. Lukt het inloggen alsnog niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Niet elke klant in onze zelfbedieningsvestigingen heeft automatisch een persoonlijk online account, heb jij deze nog niet, dan kun je deze hier aanvragen.

Ben jij namens jouw organisatie als hoofdgebruiker actief? Dan kun je gebruikers aanmaken en beheren:

  1. Klik rechtsboven op je naam en ga naar ‘Gebruikers beheren’ (de ‘Gebruikers beheren’-pagina wordt geopend, waarbij alle gebruikers getoond worden die zijn aangemaakt in (of toegang hebben tot) het account).
  2. Klik op de knop ‘Nieuwe gebruiker’ (een nieuwe venster wordt geopend), vul de persoonlijke gegevens in. En selecteer de gewenste rechten (deze kun je op een later moment nog wijzigen). 
  3. Klik op de knop ‘Opslaan’ (de ‘Gebruikers beheren’-pagina wordt opnieuw geopend). Een e-mail met inloggegevens (e-mailadres + tijdelijk wachtwoord) wordt naar de nieuwe gebruiker verzonden.

Werken bij Sligro

Ben je geïnteresseerd in een baan bij Sligro? Bekijk dan hier onze vacatures.

Spaaracties

Bij Sligro kennen we verschillende spaaracties. De zegels van Sligro in Concert,  Sligro Musical Spektakel en de Restaurantspaaractiezegels. Deze zegels kan je, na afloop van de spaaractie, niet meer gebruiken voor andere spaaracties.

Wil je meer weten over onze spaaracties? Bekijk dan deze pagina.

Per 1 januari 2018 is Sligro gestopt met de uitgifte van bonuszegels.

Volle zegelkaarten met bonuszegels kunnen niet meer verzilverd worden in een van onze vestigingen. De waarde van de volle zegelkaarten is per 1 januari 2022 vervallen.

Privacy

Door gebruik te maken van de Sligro-klantenkaart geef je Sligro toestemming jouw gegevens te gebruiken voor onze eigen marketingactiviteiten, zoals het toezenden van de Sligro-folder. Meer informatie over hoe wij omgaan met jouw persoonlijke gegevens kun je vinden in ons privacystatement.