Heel vervelend als je factuur niet klopt. Wat kan er aan de hand zijn?
Actiekortingen worden niet in rekening gebracht.
Controleer eerst of de leverdatum niet buiten de actiedatum valt. De leverdatum bepaalt de prijs en niet de bestel- of factuurdatum. Als de actiefolder loopt tot 25 juni en de bestelling is de 26e geleverd, dan zal de actieprijs niet worden berekend.
Af-factuur afspraken zijn niet aanwezig of goed.
Ben je een nieuwe klant of zijn er nieuwe prijsafspraken gemaakt, dan kan het voorkomen dat deze nog niet verwerkt zijn. Het duurt meestal even voordat een getekende samenwerkingsovereenkomst verwerkt is. De gemiste af-factuurkorting wordt automatisch als bonus aan het einde van de maand onder vermelding van "gemiste korting" uitbetaald.
Voor meer informatie:
Heb je ondanks bovenstaande uitleg alsnog vragen over de prijzen op de factuur, neem dan contact met ons op.
Bier en cider prijs: neem contact op met HEINEKEN Customer Care.Bereikbaar via Mijn Zaak – live chat of via de mail customercare@heineken.com. Voor overige vragen, neem dan contact op met de klantenservice van jouw Sligro bezorgvestiging. Het telefoonnummer staat op de pakbon of kan je hier vinden.